DE CLUB: Beminde Beloften

jong ajax beloften

DE GROOTSTE TALENTEN VAN JONG AJAX

jong ajax beloften

Jong Ajax debuteert dit seizoen in de Jupiler League. 1900 Magazine volgde het beloftenteam tijdens zijn eerste weken in de tweede profcompetitie van Nederland en sprak met vier van de grootste talenten. Over doorbreken, ontwikkelen, omschakelen en terugvechten.

Riechedly BazoerKenny Tete

‘Mijn doel is om op mijn zestiende in het eerste te debuteren’

‘Ik moet sterk in mijn schoenen blijven staan. Dan kan ik ver komen’

‘Mijn droom is om de Europese top te bereiken’

Fabian SporksledeSam Hendriks

‘Ik weet nog steeds niet waarom ik niet meer bij het eerste zit’

Geplaatst op oktober 23, 2013, in Kranten, Overig, Seizoen 2013/2014 en getagd als , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

